My Dear Blog ,,
Say something about you here.
*replace this with your text *




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
relationship ' engaged'
Selasa, 15 Mei 2012 | 8:35 PG | 0 comments

someone Tu inbox kita A : Eika Cak
A: EX dia ke ? just tanye tak ade maksud pape...
B: bukan :)
A:kalw bukn awek dia ?
B: taknak igat dia lagi nak fokes SPM.
A: owhh kita tnye je tak ad mksud pape taw :)
B:oky then dia tukar topik bla bla blaa...

'Dia suke menyindir aku dan sidia.' di wll dia..
A: kalaw nak dia amex lhaa blum terlambat. tak suke gduh pasal laky dan tak suke orang sebok-II hal kita :)
B:haha , sory . stakat lelaki mcm dia mmg bnyk . tp mls nk layan . kalau dh suke layan rmai prmpuan , mcm tu ke nk buad bf . dh tawar hati pun dgn dia . okayy , skrg tak kisah lhaa awk cple ke tak dgn dia . and sukaty dia lha nk kawan dgn sape kan , dlm fkiran kite skrg ny dah tak de fikir psl dia lg . kalau awk still cple dgn dia lg , kite harap awk bhagia dgn dia okayy lagi 1, buad ape nk rebut2 lelaki , bukan dia sorg je lelaki kan . chill lha okayy :)

*BUAT APE NAK REBUT-II LELAKI,BUKAN DIA SORANG JE LELAKI'KAN
ayat kau mmg aku respect tapy d0k mengate aku ,aku tak suke lol -,-
chill laa okeyy ;)
HAHA!
COMEN
 
X :macam knal je ayat nie smua :) masing2 tgh blaja ta yah lha gadoh2 sbab sorg lelaki yg blom tntu jadi suami kita . msti si AA tuh bangga korg gdoh2 mcm nie , pada AA tuh kalo dah ta suke ngan seseorg tuh ta pyah lha bg hrapan ye dik :) siap... kuar tgk wyg lha , main bowling lha same2 , pk lha prsaan fmly si NA tuh mase AA kuar ngan fmly NA , bile si NA da btol2 sygkn AA , AA mainkn prsaan NA pulak , skrg brhubungan ngan org lain pulak , sori pada Eika Cak ye akak trmenyampuk kat sni , akak ta boleh nk slahkn NA spenuhnya kalo si AA ta bg hrapan pd NA . mmg patot si NA ptus ngan AA coz AA melayan smua pmpuan , akak pon da tgk mcj2 AA ngan pmpuan2 lain ,bersyg2 lha , so pd eika jgn slahkn sblah pihak je k . kalo akak jd NA pon akak mrah jugak bf akak lyan pmpuan2 lain . dlu kez akak eika sal dye ckap akak mrah dye ggu hbngan akak n bf akak skrg eika adik dye pulak ade mslah ngan org yg baik ngan akak , korg masih muda , tumpukn pd plajaran k . terpulang lha kalo eika nakremove akak @ block akak skali pon , akak ta kisah , sbb nie smua knyataan , seorang lelaki mlyan rmai pmpuan n bersyg2 mmg layak digelar PLAYBOY ....
AKU : fullstop ! takade niat papepun. eika dgn AA juz "kawan" Mmg tak pernah lhaa rampas "BF" org. seblum someone tu jadi BF kita ,kita akan pastikan dia betul-II "SINGLE" . pembutulan : me is me :D
*X: lha sape ckap eika rampas si AA tuh :) kalo ta dew pape nape engaged ? bersyg2 dik ? @ eik saje nak sakitkan hati seseorg nie ? :) akak pon dah ta suke NA kawan @ berhubungan ngan si AA tuh coz dye ta lyak nak berkawan ngan NA kalo mcm tuh pangai dye melayan smua pmpuan bersyg2 :))
AKU: sbb engaged jadi isu ke ? HAHA! salah ke wlpun hanya suke-II ? nomal bg bdax kaki online =) semua benda ciptaan ALLAH kita kene sayangkan. lagi-II insan terhadap insan =) tak salah kalau angap itu bergurawan nak panggil "SAYANG" :)) bukan d...gn AA je eika pnggl mcm tu.
wawww" tak berniat puns nak sakitkan hati siape-II :) sbb difahamkan NA tu "EXGF" . kalau fhm plot diatas yg eika tahu NA nak lupakan someone tapi kenape mcm teros igat someone je. jagan agap bnda ny buat tekanan hingge tergangu tumpuan SPM :D
X:bkan mcm tu mksud akak , syg pon bertempat lha , yg akak cite nie mse dorg berkwan ber2 , dah ade awek tuh buat lha care ade awek , jgn lha menggedik ngan pmpuan lain , tu sbb NA marah sgt . mmg kite kne sygkan smua ciptaan Allah tapi bukan... ke yg paling kite kne syg kan ALLAH S.W.T lebih dri syg sesame manusia :) trpulang sme ade dye nak lupekn seseorg @ tak , tapi tak perlulah suruh kwan korek rhsia si NA tuh smpai add lagi :) , seolah2 eika takot pulak si NA tuh nakkan AA :) ape yg AA tuh ade smpai smua pmpuan tergila2 kn dye ? hebat mane si AA tuh ? stakat muke chomel tak kan kekal lame :) si NA tuh cume terase hati ngan AA je dik , adik psan ngan AA tuh jgn cbe mainkan prsaan ssorg coz 1 ary nnty dye pulak akan dpermainkan , n dye akan rse ape yg org lain rse :)
AKU: sememangnya taknak amex tahu puns tentang NA dan AA ni. tapi akak dhaa citew thnaks oky. kalau kita orang cople puns MMG XAKAN BUKAK CERITA TTG EX =)
X: bgos lha kalo cm tuh , so ta yah lha smpai suh kawan2 jdi spy tuk tgk status NA ye :) malu lha mcm tuh kn
AKU :  lebih baik diam dari berkata-II . sendiri tegok =)
tak tahu ape salah kita kan sampai nak remove-II.
kalau semenagnya ade buat salah MINTAK MAAF lahh jagan nak samekan kita dgn sape-II. wlpun air yg dicincang takakan putus . wish my fmly selagi boley mengalah-II . jagan gaduh benda sia-II then kami takpernah crix mslah kalau pihak lain yg crix mslah =)
X: remove tu ta smestinya kita slah , remove utk mngelakkan dri pergaduhan betol tak ? lagi 1 nape msti anto im kat NA smate2 naka tnye psal AA ? lebih baik diam dari berkata2 :)) kalo berkate2 boleh mnyebabkn pergaduhan .. kan ? :)
AKU : mencarix kepastian AA tu single tak salah'kan ?
tak tanye sesat jalan =)
X: knape tak tnye kat AA tu sndri ? blom tntu eika berpuas hti ngan jwpan NA kn :) silapnye care eika im NA tuh mcm ta puas hti n nk gduh lha , ta elok lha cam tuh 
AKU: nak gaduh. tak berniat kak. mntak maaf banyak-II jika terkasah bahasa or terlajur perkataan. sblum im NA sudah puns tanye AA mase kebutulan dia ade kt bndar kita org jumpa. =)
tak pyh lahh jadi isu :D
 X:kalo stakat tnya ta kisah tp jgn lha smpai copy paste ayatnye n ltak at wall :) ckap ngan kawan2 ta yah nk cdi batu api , dpan baik , blkg bruk2kn , kalo tak ssah t kalo akak msuk cmpur :) ok lha akak ade keje nie :)


: k aku copy paste. tak reti nak buat aploud-II tu semua. tak nak mengaipkan sape-II disini. k cuma nak bagi tahu tak nak masuk campur pasal AA dan NA. then terpulang setiap individu nak berkawan degan sape. secara lojik kalau paham cerita kt atas tu aku rase aku bertanye tapi dia balas seolah-II aku ni perampas si AA tu dari dia.grr APTB :3 malu lerr nak sentap aku, kau dha malu kau nak sentap aku laq nak crix salah aku je. then jagan lahh sbb aku berkawan dgn someone tu u all tak suke n nak babit-II kan famly aku. kalau yer puns aku same degan akak aku mmg patut sbb kami adik beradik. kita orang mmg suke berkawan dan ramai kawan sejak pangkuan sekolah lagi. mmg tak tolak sape nak jadi kawan  dan mmg suke ramai kawan tak kira lhaa dia tu sape BF/GF org sekali puns. tak salahkan ? tapi kita orang tak suke bergaduh sbb berebutkan lelaki right. Aku igat sape-II puns buat kluarga aku sehina mane puns kami , kami belum pernah mintak sedekah lagi kt umah kau. chill okey ;) pasal relationship'ENGAGED' eika cak dan azrul afiq tu puns jadi isu ke. HAHA! kita orang kawan tak cople lagi puns so jagan salah faham. malu lhaa wey nak sentap org lebey. then aku tak suke orang sebok-II hal aku. kau tak suke g mati ! aku dgn afiq tertanye-II kenape kita org buat rly kau nak sakit hati sangat, seblum ny kita org buat rly dgn org lain kau tak bunyik puns. aku masih reti jage kain aku. jage kain sendiri sblum sebok-II nak jage kain org !! mak aku tahu kalau anak dia bergaduh dgn someone tu msti bersebab tapy mak aku tahu anak-II dia mcm mne sbb anak dia tak akan carix pasal selagi pihak lain yang crix maslah dan anak dia akan crix keadilan dan kepastian sape salah. kita jiran setempat setaman tak manis lhaa makbapak bermasam muke sbb bela anak. tak kemane puns. malu jiran nampak :D


Old things | New things