My Dear Blog ,,
Say something about you here.
*replace this with your text *




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
hang out
Selasa, 15 Mei 2012 | 8:32 PG | 0 comments

HYE! habiz juga akhirnya ezam UK1. cuti penggal pertama yang aku tunggu-II tibe juga akhirnya. lalalala ~okey plan aku dgn azah nak lepaskan tension nak happy-II then aku dhaa janji nak teman afiq tgok wayang.oky dari FB plien dhaa cun degan member fb , dax class dan afiq. kuar hang je hancur semua. dhaa ternyata aku ni tak boley plan yer-II naty confom tak jadi.HAHA!

oky firsly niat aku nak bawak afiq jumpa kenal-II dgn akak aku. tapi tak ade rezeki akak aku nak knl dia,  bukan akak aku je aku puns same tak dapat kuar tegok movie degan dia sebab afiq inbox aku dia g holiday mula-II kt terengganu past0 up cikit kt SARAWAK. wawwww'untunglahhKan teddy. HP awak tak okey lappy puns awak tak bawak xD k'fine tak dapat jumpa awak dhaa dua minggu. weee'rely miss you teddy :D

tak dapat jumpa afiq igat takpe lagi ,boley jumpa member fb rupanya same gax cencel tibe-II yg ade plan lain puns ade. hehe s0'k . akhirnya aku kuar degan fakhrul my bestie bdax sekolah SS. oky plan aku dgn  dia nak tegok movie then dia nak belanje aku chkin cop ! tapy semua hampir. tibe-II dia ade plan lain. grrr-II .dia ade party dia grx dgn aweq dia.azah puns same mula-II yer-II nak teman aku tegok wyg laste-II dia puns same taknak tegok baik takpyah turun mcm ni ngek-II.

samapi je KP aku jumpa fakhrul. fakhrul dgn member dia dua orang .k aku tak kenal. then fakhrul konon'y nak hantar aku g wyg kt K.mll jalan kaki je. sampai kluang mll masing taknak tgok ! grr-II pasto kita0rg pusing-II sambil tunggu girlFriends dia' Nurul Farah Atiqah zaini' then aku ke toilet then fakhrul text swohh g grax bowling dulu nty dia follow sbb dia nak g celbreat birthday member kelas dia. bukan dia hantar aku ke KM aku yang hantar dia balik. APTB :3 k'fine aku dgn azah gerak ke KP. dapat lagi text dari fakhrul dia ckp dia nak join main bowling' tunggu dia mby lambat cikit. tunggu punya tunggu satu jam tahu tak ! baik aku g karoke dari tunggu kau kt bowling mcm ape. Sambil tu aku lepak degan bdax junior aku kt sekolah. janji kol 4 kau nak datang aku tunggu samapi kol 4:30 past0 bowling full. grrr'II begang je. 3 boy by 3girl. apepuns secara keseluruhan aku number3 :P weee' HAHA! apepuns Best kuar degan korang wlpun member-II kau knl aku kt FB tapi aku tak knl dia :p .k' korang best spothing ,matang. HAHA.
fakhrul awek kau cantik. kecik je comel lol -,- name dia nike same degan aku cuma aku tak ade 'farah' :p

Yang kelakarnya . fakhrul ckp 'member aku kirm salam dia nak usha kau' haha. senyum je 'k tak nak ckp pape diam je :p HAHA! aku menyirap dgn member dia yg baju biru tu sbb first tiem jumpa lelaki nmpak kembera dia tutup muka. bila aku minak satu pic nak snap dia suke gerak-II grr HAHA! then kelakar dgn gelagat dia kene pukul kepale dgn someone tu smpai kaki aku tertepis kt palang , beg aku tersangkut kt palang mase turun tangge nasib baik ade member dia lagi sorang follow belakang aku. apepuns Thnaks. salah aku mate edit pic jalan tak pandan depan. huhu.

HAPPY wlpun plan semua tak jadi just main bowling tapi best sebab ade juga kawan buat gelak. huhu
balik tu aku tak tahu member-II fakhrul cerita ape pasal aku. then isnin aku g bndar dgn mak aku member fakhrul nmpak aku kt bndar tapi dia tak tegur aku past0 chat dgn aku dia ckp terserempak. isyhh apepun tak boley >< huhu. apepun aku tuntut janji korang kalau hang selepas ni fakhrul nak belanje chkin cop , meber dia yg dua0rg tu nak bagi aku teddy bear kt bandar. HAHA. aku cabar kau bagi aku depan orang ramai jental or tak tapi tak ade maksud or makne ape-II k sbb aku ade teddy aku sendiri :p huhu
THANKS YOU -,-


Old things | New things