My Dear Blog ,,
Say something about you here.
*replace this with your text *




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
geram
Selasa, 15 Mei 2012 | 8:36 PG | 0 comments

Hari ni kau buat aku geram ghila-II kau sedar tak perempuan. kenape kau iris hati sangat aku nak berkawan degan sape , aku nak relationship degan sape , aku nak kluar hang degan sape ekk. suke hati aku lhaa nak berkawan degan siape. aku pandai jage diri aku ,tolong aku tak suke orang sebok-II hal aku. kau fahamkan. dari sini aku dhaa nampak kau jelouse degan aku kan' kalau kau tak jelouse kau tak sebok-II nak cerita pasal aku kt orang lain.'AKU TAK KISAH KAU NAK KAWAN OR COUPLE DGN DIA , SBB AKU DAH TAKDE KAITAN DGN DIA LAGI 'kau cakap kau tak kisah tak suke sebok sebok hal aku but kenapa kau sebok sebok nak amek tau pasal aku ? sebok sebok nak jealous dengan aku ? wey sbb mulut badan binase ! menfitnah orang lebih besar dosanya dari membunuh. aku takad mslh dgn kau jagan crix mslh dgn aku. oky poin!

aku lagi tak ingin sangat-II nak ade kaitan dgn kau. bila mase pulak aku maki kau bukan kau ke maki aku ? aku send IM ade budi bahase kau balas seolah-II aku ni perampas DIA dari kau.aku sebok hal kau ? wey aku bertanye satu soalan je salah ke itu puns sebok hal kau ke.  aku jage tepi kain org wey cerman diri tu dulu jgn sebok hal aku je. aku tak pernah tolak sape nak berkawan degan aku cuma aku tolak cinta monyet seseorang tu untuk aku. k funny ;)
wey aku tak suke lhaa nak lebih-II degan boyfriends orang sebab tu aku IM kau tnye kau sbb aku tak suke jadi penyebab relationship sape-II hancur dan tak pernah bangga orang gaduh sebab aku.

okess kau puns dhaa block aku dan aku dha tak ade kaitan lagi degan kau. terpulang kau nak angap aku ape. mate dan mulut tolong jage aku tahu kau senior aku :) aku bukan nak bukak cerita lame pasal aku kau dan someone tu, aku cuma nak tahu kenape kau still sebok hal aku. kalau kau jelouse aku buat relationship tu cukup-II lhaa jagan lhaa nak jelouse aku berkawan dan nak kuar degan sape. kau tahu ke aku kuar degan sape. kau tak tahukan. kau tak malu ke kalau aku kuar degan someone tu entah-II someone tu bestie aku ke or bestfriends aku ke ataw cousin aku. tolong jagan buat fitnah. sbb aku tahu dalam pemikiran kau 'biase lha bdax hotstuff  ramai peminat jantan bersepah. hari ni kuar degan orang lain esok kuar degan orang lain' oky terima kasih lhaa kalau dlm hati tersirat kau ade kata-II mcm tu . aku perempuan punyer maruah aku ade harga diri ,aku tahu aku berkawan degan sape aku tahu batas berkawan. oky aku tahu aku tak sebaik kau ,aku jarang  kuar rumah bertudung dan aku tak selalu  pakai tudung macam kau. bukan ke setiap manusia boley berubah jika diberi peluang untuk berubah. so takpayh lhaa cakap degan kawan kau aku ni kenal cikit lelaki kuar hang same-II. kau salah orang nak mengumpat. kawan kau kawan aku juga. xD

kau tak pernah kenal states aku macam mane. oky aku bagi tahu umum oky lepas ni aku taknak degar isu ape-II puns dari sape-II kalau nampak aku mesra berkawan degan sesorang tu tak kira lhaa dia siape. aku memang seorang yang suke berkawan tak pandang paras rupa dan kau anak berada or miskin sekali puns. sekali orang tu buat baik degan aku 10x aku balas baik. sekali kau buat benda yang aku benci taksuke 10x aku balas lebih kejam samapi kau merayu melutut mintak maaf degan aku. rambut same hitam hati lain-II . jagan pernah sangka perempuan yang bertudung ni baik dan jagan angap perempuan tidak bertudung tu jahat.


aku memang ramai kawan lelaki tak termistinya aku perempuan murahan. PEREMPUAN ADA MARUAH , TOLONG DIJAGA . jagan buat mulut kalau tak tahu cerita sebenar benanah nati mulut kau di neraka. xD


Old things | New things