My Dear Blog ,,
Say something about you here.
*replace this with your text *




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
Isnin, 19 Mac 2012 | 8:01 PG | 0 comments

Bermula dari laman muka buku Azrul Afiq dan Eika Cak.

oky ferstly kita orang tak pernah panggil name, tak penah panggil sayang sayang tapi kita orang bahasekan diri masing-2 *teddy =) teddy tu ialah teddy bear yang aku suke peluk :P hehe.
panggiln teddy tu dia yang mulakan dulu sebub kt DP aku suka pegang teddy bear xDD
kita orang berkenalan dilaman muka buku .kenal dhaa lame dari 2011.kawan biase di facebook selalu chat jugak. ferst-2 aku tak cam dia ni anak cikgu kalau depan-2 aku kenal lahh. then aku tegok dia slalu momen degan member aku then aku tanye memeber aku kenal dia ke pasto member aku cakap afiq anak cikgu zarul` lahh (tak silap lhaa name mak dia hehe sorry teddy) anak kepada bekas cikgu sekolah aku mase aku form1 dia form3 then dia pindah. kenal lebey rapat dekat facbook. . makin lame makin rapat .aku perasan kita orang rapat sejak aku terserempak degan dia kt kluang.mll dia bersama mak dia.. sejak tu ter0s rapat then pada tarikh 21/02/2012 disatus dia berkata best ke scdle then aku puns tak lepaskan peluang aku tanye dia balik ...hehe


26/02/12
kuar deat tak rancang main terjah. weeeeeeeeeeeeeee'happy c0z ferst tiem kita orang deat thanks juga kt kawan aku kawan dia teman kita 0rang. ferst-2 segan tauk bila nak jumpa DIA.. aku tak pernah deat dan mesra degan ex saya sebelum ny. bila muncul nya DIA dalam hidup AKU, AKU happy sangat-2 =) thanks teddy. happy sangat-2 kuar degan awak teddy, walapuan tak sempurna layan teddy mcm mane muss layan mem dia. HAHA! apepun kita stay gelak dan senyum... thanks belanje air soya tu'awak tahu tak sedap :p loyer tekak.awak puns ckp awak punyer air tak sedap jugak. hehe sorry tak hbskan ;) haha seronok degar awak karoke. hehe kuar tak ade plan puns nak kebandar mby jodoh. hehehe saya cll awak 'awak ckp awak dlm bas s0 kebetulan . hehe LOVEYOU so much dear <3<3 weeeeeeeeeeeeee. thanks juga kepada kawan2 yg buat aku degan afiq gelak senyum hari ni korang the best. HAHA! thanks saport aku dari belkang. thanks you agin xD
lagi situ aku dhaa sayang dia. sebab samapi je rumah dia ter0s cll suara dia mcm cemburu dia dapt tahu ade orang usha aku. seminggu selepas deat tu kita orang okei aku angap dia boyfriends aku masuk minggu ke dua tiba-2 dia lain.


03/03/12
member celas aku ckp dhaa bace blog afiq tentang 'AKU MULA XSETIA' k'fine balik ezam je aku ter0s baca. k'fine tersentuh.

aku mula gelisah dan tak tentu hala selepas kawan aku suwoh bace blog dia. sebab ape cuma bace tajuk diatas :/ hyee tak tahu kenape degan perasaan aku ni mby aku dhaa terlalu sayangkan dia sangat-2 sehinga aku rase tak tahu rase ape kt dalam hati ni selepas bace blog dia ..bila dikenag-2kan balik ade kahh sia-2 aku mencintainya ? aku memfahmi ayat ni . maksud ayat ini juga mendalam di blog sidia
"N sekiranya aq berkapel, aq nak cri budak yg mcam s. tp bukan perngai die. aq nk budak yg bersifat baik, peramah n complete lah bg aq.


Mulai hari tu jugak, sekiranya aq berkapel, 'AKU XKN SETIA' sehingga org itu betul2 setia dengan aq. itu lah kisah aku. TQ"


weeeeeeeeee :) termenung dan terdiam sebentar membace dan memahaminya. aku tertanye layak ke aku menjadi seperti 'S' ape yang aku harapkan aku boley jadi seperti 'S' dalam hidup dia . aku janji aku tak akan buat mcm mane 'S' buat kau. aku harap kau hargai aku :) i will try the best for u because i rly LOVE you AZRUL AFIQ :D



:'[ arkkkkkkkk'kenape kau bagi harapan kt aku. malunya aku degan kau. grrrrrrrrrrrrrr'aku tak akan menagis karna lelaki karana cinta monyet . tapy aty aku sedih aty aku nagis sbb aku dhaa mula sayangkan kau azrul afiq.
aku tak tahu kenape perasaan aku mcm mane sekarang ni. YA'ALLAH........................................ hanay mampu cakap saya kecewa degan awak :) nak mintak maaf sangat-2 selame ny saya hanya SS ;) tapy saya bangge jumpa lelaki mcm awak. saya terima apepuns awak ckp sbb awak jujur. thanks you afiq.


10/03/12
ONE MORE MISS YOU TEDDY.
rindu awak sangat sangat teddy. dua minggu tak jumpa. k'semalam saya nak ajak awak kuar awak takade kt kluang. terpendalam lagi rindu tu sebab saya sayang awak sangat-2. saya tahu kita cuma kawan. saya tak sabar nak jumpa awak sebab awak cakap nak bagi tahu something. HAHA! over ghila saya, tapi taktahu bila kita jumpakan. saya tertanye-2 ape maksud awak hantar relationship tu teddy. k'fine saya terima. selagi teddy tak jelaskan saya tak faham. hehe k salam rindu saya kt awak teddy.



| New things